Permulaanku

Daisypath Anniversary tickers

15 Mac 2011

senyum

kucing ini sangat comel!

Assalamualaikum..

ada orang susah nak senyum.. padahal, bukan kene bayar pun..
saya? saya selalunya rasa saya cam senyum.. tapi orang kata tak..
klu orang tak kenal saya, orang akan ingat saya sombong..
saya bukan sombong.. saya pendiam..

kadang-kadang, naik satu lif saya tak berapa nak pandang orang..
lagi suka pandang nombor-nombor kat dalam lif tu.. nak-nak klu pagi-pagi time masuk kije..
tapi, bukan saya jer cam tu.. ada gak org lain pun macam tu.. (jangan ikut orang cam tu)

saya, kadang-kadang senyum kat orang..
tapi, orang tak senyum kat saya..
bila orang tak senyum balik kat saya, biasanya saya tak senyum lar kat dia lepas tu..
kecuali dia senyum kat saya dulu.. saya rasa, saya tak rugi pun.. saya dah sedekah senyuman kat dia.. dia tak mau.. sudah larr.. (ada aku kesah?)

eehh...
entri saya pasal senyum jer malam ni..
sebab, saya taip entri ni pun sambil senyum.. (senyum.. say "limeee" (5) )

AF : baru lancar kempen senyum!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...