Permulaanku

Daisypath Anniversary tickers

14 April 2011

saya suka baca blog dia.. dulu..

Assalamualaikum.. Salam sejahtera buat kamu pembaca blogku... ;)

saya tengok lar balik fail-fail lama saya.. nampak pulak lak skrip blog lama masa zaman guna blogdrive dulu.. maka, zaman awal-awal menulis blog pun terimbau lah.. chewah..

masa dulu-dulu, antara blog yang saya suka baca ialah blog quesera.. antara blogger yang popular juga lar masa tu.. saya cuba try cari balik link nya.. tapi tak jumpa..

dulu-dulu juga, saya suka baca blog redza.. blog dia simple jer..  saya suka baca penulisan dia.. bila baca entri-entri dia, rasa cam baca novel.. kadang-kadang terdetik juga, redza nih memang wujud ke? atau ia hanyalah rekaan seseorang di alam maya ni.. tapi sejak redza dah tuka guna blogspot, sy dah jarang baca.. minggu ni bila teringat balik, saya bukak lah blog dia.. rupanya dah lama dia tak update.. apa lar agaknya jadi ngan dia sekarang ye.. tertanya-tanya juga..

macam sekrang jugak lar, bila kita BW kita pasti akan jumpa dengan blog yang boleh buat kita tertarik untuk baca dan ikut entri-entri blogger tu.. dulu-dulu pun, ada satu blog ni.. saya suka singgah baca entri dia.. blog personal lar.. ada satu ketika tu, saya ternanti-nanti juga entri baru dari blogger tu.. lama tak update.. rupa-rupanya,, blogger tu dah meninggal dunia akibat dari penyakit yang dihidapinya.. itupun, saya tahu sebab tunang arwah yang maklumkan dalam blog tu..

rasa cam sayang pulak list link blog dulu-dulu tak der..  sebabnya.. blog lama tu saya dah delete terus...  cam rugi lak delete.. skrang ni, memang lekat dalam kepala blog redza jer.. sebab senang nak ingat..


hrrmm.. gitu lar kan.. hanya dengan membaca coretan kehidupan seseorang melalui alam maya, kita rasa cam kita kenal jer seseorang tu.. cam orang tu dekat jer ngan kita.. sampaikan bila kita online pun, tetiba leh teringat.. gitular kuasa blogger.. gitulah kuasa jari yang menaip.. hanya melalui penulisan ajer..

hanya dengan penulisan, kita boleh jatuh cinta..
hanya dengan penulisan, kita boleh jadi benci..
hanya dengan penulisan, kita boleh .....



AF : saya suka menulis.. tapi saya tidak pandai.. saya hanya menulis seadanya..

11 ulasan:

  1. hanya dengan penulisan...kita boleh semakin rapat

    salam perkenalan ^___^

    BalasPadam
  2. @QueenImah, salam perkenalan.. :) tq singgah sini..

    BalasPadam
  3. mboi diyer..hehehe.

    Termengandung anak siapa?

    http://shairazisaidin.blogspot.com/2011/04/termengandung-anak-alien-or-bunian-kot.html

    BalasPadam
  4. Apa yang AF kata memang betul ... kalau nak bagi markah, ... saya bagi 90% daripada 91% markah penuh ... kekadang hanya kerana penulisan pen kita habis dakwat ... kekadang tu dengan hanya penulisan mata pensel kita patah ... dan hanya dengan penulisan wujudlah tulisan purba di gua-gua batu ... (rasanya entrimu ini penuh dengan memori ... tahniah)

    BalasPadam
  5. setuju. ape yang AF tulis tu tak penah lagi jadi kat buncit tapi dah baca ni kalau bole sume benda yang ade dlm blog nak semat elok2.. slamat kenalan. saya dari UBM jugak. :D

    BalasPadam
  6. saya pun tak pandai menulis, tapi saya menulis ikut suka hati saya saja hehehehee...

    BalasPadam
  7. @Benjy, memori daun pisang.. tetiba datang terjah..

    BalasPadam
  8. @~Saya Buncit~, tu lar.. rugi lar.. papepun, salam perkenalan..

    BalasPadam
  9. mengimbau kenangan silam gittuh. hehehe.

    BalasPadam

Sudi-sudikanlah mengarang sepatah dua bait-bait kata buat kenangan tuan punya blog ni...
Terima kasih daun keladi.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...