Permulaanku

Daisypath Anniversary tickers

07 April 2011

gelagat usop wilcha & abi hurairah dalam ABPBH 2010

Assalamualaikum.. Salam sejahtera buat kamu pembaca blogku... ;)

untuk suka suki di pagi hari..



pesanan : “Janganlah kamu membanyakkan ketawa. Sesungguhnya banyak ketawa itu mematikan hati” [Hadith riwayat Ahmad dan Ibn Majah]

8 ulasan:

  1. Memang seronok nengok gelagat orang lepas tu kan, .... mengupat ... kekekeke ... tetapi apa kata kalau orang tengok gelagat kite ... Padan Muka Kita ...huh..huh..huh..

    BalasPadam
  2. @Benjy, sata tak suka org tengok gelagat saya.. saya pemalu.. :p

    BalasPadam
  3. oleh kerana kita hidup dalam demokrasi terpimpin, saya Mak Dara, bekas penari kebudayaan ingin mengesyorkan supaya kita membuat undian, siapa-siapa di sini yang menyokong supaya kita undi Ucop Wilcha menang ABP tahun depan, SILA ANGKAT TANGAN MACAM SAYA!.... hahaha kita bako.. kita bako... hehe

    BalasPadam
  4. *angkat tangan cam mak dara juge..

    BalasPadam
  5. hahahahahhaha...ketawa besar aku..oppss jgn banyak ketawa ingat kalau byk ketawa hati akan mati....huhuhu

    BalasPadam
  6. betul kata kak tu...
    ketawa biar berpada-pada....
    pesanan yang bermanfaat.. :)

    BalasPadam
  7. @secangkir madu merah, haa.. tutup mulut tu sket bile ketawa..

    BalasPadam
  8. @Nizam, kitakan perlu saling pesan berpesan.. mudah-mudahan dapat pahala..

    BalasPadam

Sudi-sudikanlah mengarang sepatah dua bait-bait kata buat kenangan tuan punya blog ni...
Terima kasih daun keladi.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...