Permulaanku

Daisypath Anniversary tickers

17 November 2011

commentluv untuk blogspot

Assalamualaikum.. Salam sejahtera buat kamu pembaca blogku... ;)

Kebanyakkan blog wordpress yang saya jumpa ramai gunakan commentluv. Mudahnya guna commentluv adalah untuk pembaca tinggalkan alamat blog mereka melalui ruang yang disediakan. Diorang pun dapat free backlinks dari blog kita.

Masa memula guna blogspot, saya pernah guna haloscan. okey juga. tapi sejak tahun 2006 kot, haloscan bukan free lagi. Dah kena bayar kalau mahu guna.



Ketika blogwalking dekat blog benjy beberapa hari lepas, saya cam terperasan, rupanya untuk blogspot pun boleh install commentluv. Saya pun carilah  maklumat berkaitan dan saya install commentluv pada blog ana farha ini.

Kalau anda nak cuba guna, bolehlah lawat beberapa blog yang menerangkan cara-cara nak install commentluv untuk blogspot anda. Antaranya...
Selamat menggunakan commentluv!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...