Permulaanku

Daisypath Anniversary tickers

15 Januari 2013

Penangan listen

Assalamualaikum.

Pagi tadi saya ada sesi semakan tatacara pengurusan stor.. Officer saya pn. Ekin taj tanyalah kenapa orang dok sibuk dengan listen? Timeline kat fb asik tulis listen je.. Katanya..

Saya pun kata tak tau lah kenapa.. Nak pulak saya dah deactivate akaun fb yang rasmi tu.. So, tak berapa nak tahu lah isu isu terkini ni. Kat twitter pun macam tak berapa nampak sangat orang dok taip listen je.

Makanya petang tadi sesambil menunggu en. Miorku datang menjemput di putrajaya, saya pun googlelah cari listen listen listen..

Maka terjawablah kenapa listen jadi trending hari ini..

Pada yang tak tahu lagi, boleh lah anda cuba google listen listen listen.. Kemudian baru lah anda akan tahu kenapa.. Nak share link tak dapat sebab update entri ni guna phone..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...