Permulaanku

Daisypath Anniversary tickers

16 Mac 2009

laporan tahunan 2007

alhamdulillah.. 10hb lepas dah selamat terima 1,000 naskhah laporan tahunan yang siap dicetak.. kene hantar ke Parlimen 13hb.. ingatkan leh hantar awal sket dari tarikh tuh, tapi tak dapat jugak sebab jadual pemandu penuh...

papepun, lega lah sket.. sempat jugak siap.. sampai ajer LT tuh, terus bagi kak hana tengok.. suka betul dia siap dicium2 nyer LT tuh.. ekkekek.. maklumlah, LT tuh pun hasil kerja kak hana gak.. contribution aku sket jer..
tapi kan.. bila kita dah terlibat ngan penerbitan cam gini, kita akan lebih menghargainya.. dulu-dulu masa dapat satu naskhah LT, aku wat tak tau jer.. selak gitu-gitu, pastuh simpan..

penghantaran 350 salinan ke Parlimen aku tak join sebab kene gi Paka, Terengganu.. si zie & yan lah gi tolong hantar.. sempat siap berposing-posing lagik diorang tuh kat Parlimen...

skrang nih pun, unit aku tengah kumpul maklumat untuk LT 2008 pulaks.. target nak bentang Parlimen bulan Disember.. harap-harap semuanyer berjalan ngan lancar dan seperti yang dirancangkan... :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...