Permulaanku

Daisypath Anniversary tickers

03 Oktober 2009

resipi - mee rebus


adik-beradik n ipar-duai sibuk tanya biler kitorang nak wat makan-makan.. bile dah cam tuh, aku pun duk terfikir-fikir akan reseipi apa nak dibuat nanti.. setakat spaghetti tu, tutp mata jer aku leh wat (chewaahhh.. berlagak ler pulak..)

so, aku pun terasa ingin mencuba untuk membuat mee rebus.. makanya, rabu lepas, lepas kijer aku ajak en. m gi singgah kat pasar segar yang tak braper nak segar barang-barangnyer tuh untuk membeli bahan-bahan memasak..

so, aktiviti memasak pun dimulakan kul 6:30 petang.. dan juadah selesai untuk dihidangkan kul 8:30 malam.. hehehe... tak kisahlah, janji dapat makan... and en. m pun kata sedap.. ok lah tuh!

untuk resepi, boleh amik kat sini.. mat gebu punyer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...