Permulaanku

Daisypath Anniversary tickers

27 Januari 2009

Pameran Pengantin 2009






aku belum wat apa-apa persiapan pun untuk majlis bulan Mei nih... banyak benda lak tiba-tiba menjelma saat-saat nak melabur wang ke arah persiapan tuh.. aduss.. tu ler pasal.. klu dari dulu tau nak kawen, awal2 dah ada tabung perkahwinan.. huhuhu...

k lah.. kepada anda yang sedang mencari pakej2 menarik untuk perkahwinan anda(macam saya nih.. nak cari pakej yang terbaik di tahun kegawatan nih..), jom kita pi jenguk ke Pameran Pengantin kat Plaza Alam Sentral.. (aku wat promo free jer kat diorang nih.. macam ler dapat sponsor free pakej.. ekkekk..)

Full info, tengok ler kat sini.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...