Permulaanku

Daisypath Anniversary tickers

13 November 2008

Manik

Kalau datang rajin aku, inilah antara aktiviti yang akan aku lakukan – jahit manik... aku tak lah kreatif sangat dan taklah pandai sangat jahit manik nih... jahit untuk mencantikkan baju sendiri, bolehlah...

Yang warna biru nih baru jer aku jahit beberapa hari lepas... ini pun nak kata siap sepenuhnya pun tak... tapi nak pakai terus dah boleh dah... manik susun ala-ala rantai... konon-konon nak kasi penuh lagi, tapi tetiba cam malas pulak nak sambung jahit..

manik 1


Yang pink nih pun baru siap hujung bulan lepas... ingat nak jahit kat bahagian leher jugak... tapi, klu datang malasnyer, ermmm tak berjahit ler manik tuh jawabnyer.. jahit kat tangan pun cukup ler wat masa nih... pakai tudung kat luar dah tak nampak leher bermanik ke tak...

manik 2


Baju pink nih jahit tahun lepas...

manik 3


Ada lagi dua tiga lai baju aku yang dah ditouch-up ngan manik jahitan tangan aku sendiri... malas ler pulak nak tunjuk sebab sume jenis sempoi ajer.. jahit mana dan jer arr..

Teringin gak nak pi amik kelas jahit-menjahit manik nih.. seronok jer tengok fp pakar-pakar manik dok menayangkan hasil jahitan manik diorang... tapi, klu tengah malas tuh tak leh nak kata aperlah kan... sendiri rugilah... bak kata nabil “lu pikirlah sendiri...” huhuhu.... assalamualaikum...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...