Permulaanku

Daisypath Anniversary tickers

09 Oktober 2008

bella

semalam aku cuti semata-mata untuk hantar Bella ke klinik.. untuk spay dia agar tidak mengandung... sian dia.. kene duduk kat wad 3 hari...

sak and kakak-kakak ku tak tau nih aku bawak Bella gi spay.. Mana tak nyer.. RM200.00 klinik tuh caj.. aku malas ler nak gi tempat lain yang murah sket sebabnyer klinik nih dekat ngan umah aku jer... Tapi Dr. tuh bagi aku diskaun RM20.00... klu ler diorang tau caj nih, mampus aku kene bising ler jawabnyer... Banyak tuh duit perabis untuk kucing...

diorang ekceli dok suruh aku buang or hantar kucing2 nih gi PAWS.. tapi aku tak mau.. aku nak juga bela 12 ekor kucing2 nih.. aku kesian larr.. dari diorang kecik aku bela.. nak soh buang lak... Biarlah aku bela jer kucing2 nih selagi aku mampu...

errmm.. hujung bulan nih or bulan depan nak kene hantar Mira pulak! Nanti di termengandung lagi, aku yang susahnyer.. huhuhu...

bella
BELLA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudikanlah mengarang sepatah dua bait-bait kata buat kenangan tuan punya blog ni...
Terima kasih daun keladi.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...